torsdag 4 september 2008

Upstairs...

Maja med kartongen till min beryktade orangea dammsugare... Finaste tjejen!

Jag har inte riktigt vant mig vid att ha en övervåning än. Vi hade ju övervåning i Jugansbo också men den var omöblerad och de enda som utnyttjade den var Maggan och Majsan! Kunde gå flera månader innan jag fick någon anledning till att gå upp där. Men nu har vi ju sovrum, tv-rum och snart badrum, datarum och gästrum på övervåningen! Det känns bra faktiskt men man är inte van att springa upp och ner så mycket! :P

Jag har därför börjat fixa med bubbla uppsättningar av det man behöver!
Hittills har jag ordnat med dubbla dammsugare, dubbla vattenkannor, och två uppsättningar av städgrejer, moppar, hinkar och rengöringsmedel.

Ska skyffla undan allt i ett av alla små utrymmen som finns här uppe och så fort jag har fått badrummet är klart och jag har fått i vatten så är jag liksom good to go!

Frågan är om jag är smart eller lat...
Jag kan gå med på en blandning av både och... ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå de korten lär ja bara få se...
har inte fått sett så många kort från när man han var liten...:/
vore skoj att ses faktiskt..kan ju försöak styra upp ngt med johanna och jonas samtidigt..:P
cooolt!
nej man har lite mer utrymme nu med hus (er nya) är ovant att ha både överväning och källare!
men soft!

Anonym sa...

men eller hur!! fan de vore grymt skoj! :P:P

Elin sa...

åå en sån dammsugare vill jag ha! fast en rosa:) ja, det är lite ovant att helt plötsligt få så mycket plats! vi har ju ingen övervåning men en källare! den glömde man ju i början!! *kram*