måndag 29 juni 2009

29:de...

Snart är juni slut... Shit...

Har jobbat i helgen och det borde vara förbjudet!!!
Helt sjukt varmt det var! Usch!

När jag kom hem igår var pappa och Peter i full gång med att bygga ihop min hundgård! Så fort jag kom hem åkte vi och käkade. Har svårt att äta när det är varmt så det bästa var lätt den gigantiska glassen till efterrätt! ;)

Väl hemma igen fortsatte vi med hundgården! Gjorde klart det mesta så vi blir lätt klara idag. Pappa ska hämta grus och så ska vi måla den söta hundkojan! Kommer bli kanonbra! Så nu kan hon komma när hon vill, mitt lilla skrutt... <3

Förra året var Pila en liten tjej... <3

Ska vara hundvakt åt min pappas stövartjej Pila i sommar och då ska hon få bor här.
Eftersom jag jobbar några veckor till så måste jag ha en hundgård som hon kan vara i på dagarna eftersom hon älskar att vara ute!

Ska bli så mysigt med en hund i huset! Ska gå på kvällspromenader och bada i Vallsjön... Ska bli mysigt det!

Nej nu ska jag göra mig redo för dagen!

Puss & Kram

2 kommentarer:

Angelica sa...

Lätt att vi kommer på kräftskiva!! count us in!!

Jo midsommar var bra!
Förfesten till parken dog tyvärr ut så auget försvann så de blev sängen tidigt istället!
Men de va skönt det oxå!

Jo nu är volvon ett minne blott, men nästa bil blir en Hyundai Santa Fe!!
Så jäkla snygg!

När är du ledig nästa gång?
Vill så gärna komma och säga hej snart!:)

Puss och kram i värmen

Elin sa...

hallo gumman! härligt att få ha hund:) tror jag sakidnappa syrrans lilla(!) vovve några dagar på semestern! när får du ledigt då? smester tänte jag... jag är fri nu jag!! såååå skönt!!! puss o kram