onsdag 3 juni 2009

Fest?

Tror att det blir fest i helgen! Skulle vara lite kul faktiskt...

Tänk vad tråkigt väder det är förresten! Är det inte varmt som i helvetet så är det tokblåst och spöregn! Man kan ju inte inte göra någonting ute när det blåser!
Hoppas att det kan bli lite bra väder snart!

Vi fick sååå mycket gjort i helgen iaf!! Altanerna är klara så när som på att det verkar vara omöjligt att hitta på en perfekt utemöbel till nya altanen!!! Kom igen?!
Balkongen är också färdig och jag har planterat luktärterna! YES!!
Vägen är byggd och nu väntar vi på att allt ska lägga sig så att vi kan lägga grus på vägen och ordna med den nya gräsmattan! Blir sååå bra!

Sen skulle vi behöva fixa mera blommor ganska omgående! Elin? Hjälpa mig kanske? ;)
Skulle behöva blommor till tre amplar och fyra krukor...


Pratade just med min lillebror i telefon... Skulle jobba natt, åker dit och får veta att det är inställt så det är bara att åka hem igen! Hur schysst vore inte det?! Komma till jobbet på morgonen och få veta att man får åka hem igen! I WISH!! HAHA!

Han hade varit ut i Sala i helgen och gått på hotellet. Fick redan på en hel del pinsamt fylleskvaller! HAHAHAHAHA! Vi var rörande överens om att det börjar bli patetiskt nu... Hi, hi... Känner mig äntligen lite vuxen och mogen för min ålder! Tack för det, lillebror!

Tänkte själv satsa på hottan i helgen, om jag ska ut... Det kanske har ändrat sig på de år jag inte varit där! Om inte annat kanske man kan få bli vittne till några nya fylleskandaler! Ha!


Får se vad som händer!

Puss!

P.S. Blev så sjukt sugen att kolla på Det okända nu! Vad göra?! tv4.se/anytime kanske... ;)

3 kommentarer:

Elin sa...

I´ll Be there!!! ska jag bli trädgårdsmästare när jag blir stor så är det väl dags att börja;) längtar!!

Johanna sa...

Vart ska du parta nånstans då? (håller tummarna för att det är på samma ställe som jag, I need my Gogga-fix! :))

Linda p sa...

hej hej ska ni bygga en helt ny väg eller gör ni den gamla bättre??
vad kul att hålla på i tomten och göra fint..
här är det ju ingen mening kommer ju se ut som ler åker här snart men nästa sommar kanske=)=)
träffade dan på hotellet i lördags när vi var där..
pratade me bosse hiller han tyckte vi skulle fixa klassfest nu..=)
Nu ska jag ringa och bråka lite på skara kommun..
jobbar du nästa helg föresten. vi ska nog upp då timmy ska kanske köra folkrace i Isätra..
kram