lördag 6 juni 2009

Lörday...

Har en paj står i ugnen! Ja, jag har bakat paj... ;)

Svärisarna och Peters fina morfar kommer hit och vi ska grilla till lunch!
Sen ska jag bjuda på min paj också!!

Hade otroligt trevligt igår med god mat och snack med svärmor till långt in på natten! Kom hem halv två... :O

Anna och de andra studenterna var så fina i tåget. Men Elin var nästan finast, som gick före och spelade så fint! Orättvist att du får gå flera studenttåg bara!!! ;)
Tänkte skicka ett SMS till dig men kom sedan på att jag inte har ditt nr på min nya telefon... :( Men du var så fin och duktig så!

Nu ska jag förbereda lite inför lunchen. Peter klipper gräsmattan och jag ska kolla min paj!


Ikväll ska vi ju på fest också! Hoppas det blir kul!
Må bäste man eller kvinna vinna! Eller hur, Johanna... ;)

KRAM!

1 kommentarer:

Elin sa...

din fuling! spionerar på mig utan att tala om det;) *s* vad kul att du tyckte det lät bra! tack tack tack:) jag var så koncentrerad så jag såg ingenting, men i en paus vi hade, när vi inte spelade utan bara gick, så hälsade jag på frida i allafall:)
Jobbar du nästa helg eller ska vi planera in lite blomster shopping? hoppas du hade det kul igår!!! kram kram kram