fredag 12 juni 2009

Fest!


Håller på att gå in ett par skor till midsommarafton!
Ska ju ha ett galet kalas då! XD

Jag vill dessutom ha en midsommarstång!!! Tycker liksom att det hör till! Sen kan jag tycka att det är lika bra att gå all in om man ska anordna en fest!
För ska man göra något ska man göra det ordentligt! Tänkte först ha som krav att alla, och då menar jag ALLA skulle komma införda midsommarkrans... Jag la ner det ganska snart då Pitte kunde lova mig att flerparten av de "manliga" festdeltagarna inte skulle infinna sig alls... Töntar!

Därför nöjer jag mig med en fin midsommarstång istället! Sen får man naturligtvis väldigt gärna ha en midsommarkrans på sig ändå om man vill! Kom ihåg det! ;)

Peter har lovat att fixa en stomme till min stång och ska hjälpa mig med björkriset på villkoret att jag fixar kransar själv... It`s a deal! ;)
Sen får de "manliga" deltagarna resa den sen! Då börjar festen! :D


Shit, nu är jag sen! Börjar jobba snart!

Tjing!

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag lovar dyrt och heligt att jag kommer att ha midsommarkrans!!! men jag måste nog göra två... för en ska jag ha på dagen, och den är nog ganska vissen på kvällen.... men självklart ska jag ha en!!!! jag hjälper dig gärna att klä stången! *s* så får de "manliga" deltagarna resa den... det borde dom ju kunna;) ska bli väldigt ttevligt imorrn! om du fortfarande kan o vill? ring mig när du kommer hem, jag är vaken! puss o kram

Angelica sa...

Hade gärna kommit men har redan planer!! fan fan fan!!

Men träffas mer än gärna nästa vecka!! vi är hemma så när kan du??

PussPuss