onsdag 8 oktober 2008

Nostalgi - igen... Eliiiiiiiiiiiiiiiin....

Hittade ett klipp på toner för miljoner men kommer fan inte ihåg om vi är med! Elin, hjälp? Carola var ju med när vi var där men jag är inte säker... Jag gillar inte Carola men hon kan verligen sjunga! Håll med om att det är ett jäkla ös!
Elin, jag vill göra det igen!!! Ha, ha, ha!!!

Carola - Toner För Miljoner-kören

Elin! Tror att jag har kvar mammas gamla inspelning av programmet när det gick på tv! Vi får helt enkelt titta på det och drick öl någongång!
Bli lite fulla och nostalgiska!
Du kanske också har det inspelat?
Har nämligen ingen aning om var mitt videoband är... ;)

1 kommentarer:

Elin sa...

åååååå vad kul!!! hihihi, ja, jag har kvar vidiobandet:) såg på det för ett tag sen!!! hihihi vad kul det var! MEN jag tror inte det var den här gången vi var med.. tror inte hon sjöng dne här sången då! ja, vi MÅSTE titta på den, bli nostalgiska och dricka öl!! *ler* och lukta på göteborgs portion!! hihihihiihihihihihihi