torsdag 16 oktober 2008

Gott Nytt År!!!!

Nja, inte än kanske. Men snart!!
Peters kompisar har kommit på att vi borde ha fest här hemma på nyårsafton!
Och varför inte... Kanske kan bli riktigt roligt!
Ska kolla lite och planera lite... Kanske måste kolla hur och om jag jobbar först... ;)

Nu har jag jobbat kväll och det är en riktigt stressig period för tillfället...
Men det är väl bara att jobba på kan jag tro.
Imorgon är det iaf lite kalas som gäller. Ska ha en stor middag för personalen och alla vikarier som jobbat i sommar.
Ska vara i Folkets Hus i Heby med catering från Värdshuset och trubadur.
Ska bli kul att träffa min lilla sommarvikarie som jag jobbade med. Vi hade hur kul som helst och han var så duktig! Med tanke på att han aldrig har jobbat inom vården gjorde han ett kanonjobb! Nu har han flyttat och pluggar i U-sala så jag har inte sett honom sen i mitten på augusti! Ska bli så roligt!!!

Kanske ska ta och supa några usk-kollegor under bordet imorgon!
Alltid lika roligt...

Om inte jag hamnar under bordet först vill säga... Har hänt det med...
Inte lika roligt... ;)

Puss, Kram och God Natt!!

3 kommentarer:

Elin sa...

åååå det ska bli så kul nästa fredag!!!!!!!!!!!! *ler*

Anonym sa...

vad skoj me personal fest.. vi skulle fått åka på nån resa som verkade riktigt skoj. man va typ som utomlands men inne i en lokal.. men Nej säger skara kommun så det blev inget för oss.. inte änns en sketen almenacka får vi.. Jo du Linda skulle du träffa.. hon är tokigt men den bästa jag har här nere .efter timmy då=) jo kortet är tagen hemma hos oss.
hoppas du får det skoj i folkets hus.. hoppas på lite bilder oxå så jag så se lite sköningar=) kram vännen min

Anonym sa...

hej tjejen...åhhh du är sent ute med planer för nyås, jag har vetat sen mars vad jag ska göra haha!!! Hua, det är snart jul och sen nyår...Va skoj med personalfest...jag håller tummarna för dig att du håller dig ovanför bordet!!! kram på dig