onsdag 22 oktober 2008

Hon är lugn nu!

Nu är jag lugn och harmonisk igen! Ligger och funderar lite för mycket när man inte har vettigare saker för sig. Nu ska jag bli glad igen.
Ska till farbror doktorn imorgon och kolla om det är halsfluss eller ej.

Min gamla partner in crime, Ida och jag har haft en intressant konversation i kväll och har filat på lite listiga planer som kanske sätts i verket inom en snar framtid... Hoppas det fungerar bara... Ska bli så kul!!!
HA! Nu har jag något att se fram emot!

Sen kan jag inte vänta tills den efterlängtade parmiddagen (vuxenpoäng, I know...) på fredag! Tänk att det blev av till slut, Elin! Tänk att det allvarligt skulle ta ett år att styra upp... Bara jag inte åker på en penicillinkur i morgon... Hmm...

Nu borde jag sova för klockan är 00.30 men jag har sovit halva dagen och kan iaf inte sova när stackars Peter ligger och hostar så hela sängen skakar...
Har ju ett gästrum i och för sig... Kanske kan sova där inatt? Eller här i soffan...
Hur som helst är det läggdags nu. Just nu. God natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad bra att du är glad igen..såg att du va på msn igår men du svarade inte=( sen ville timmy ha datan så det va bara att logga ut=) halsfluss det är inte det roligast..hoppas du blir bra snart..kram kram

Elin sa...

det ska nog gå bra även om du får medcin... ja, du lär ju vara nykter, men komma till oss kan ni ju ändå om ni vill:) *kramis'

Johanna sa...

Tack själv! :) jag misstänkte att det skulle bli så, men som sagt, tur att han är nöjd... Jo, det känns härligt att få något att göra, är så fasansfullt rastlös nu om dagarna! Krya på er! Kram!