fredag 3 oktober 2008

Oktober igen...


Imorgon fyller denna lilla blogg 1 år! Det kommer jag ihåg tack vare att Josefin fyller år då! Grattis vännen, hoppas du får en bra dag!

Tack förresten för alla fina kommentarer om vår renovering. Ska försöka ta lite flera bilder sen... Det är mycket kvar... Måste ringa snickarna, mattläggaren och en tapetserare. Sen måste vi ringa till Mio i Avesta eftersom det fattas några bitar till tv-möbeln. Sen måste vi köpa en TV som vi kan skruva upp på möbeln...
Det är som sagt långt ifrån klart än!

Peter fyller år den 20:de och det vore väldigt roligt om det mesta skulle kunna vara klart då. Det blir väl lite kalas då kan jag tro. Förra året jobbade jag kväll på hans födelsedag. Har inte räknat ut hur jag jobbar den här gången...
Kanske skulle försöka mig på att göra en cheesecake igen. Ska nog göra det...
Annars blir det väl Schelins som får rädda kalaset som så många gånger förr... ;)

Börjar mitt helgskift kl: 16.00 idag! Och slutar inte förrens på Måndag kl: 14.00... Hatar denna helg! Blä!
Har jag riktig otur måste jag jobba på tisdag också... Isåfall ska jag till Ackis med en patient... Är väl inte direkt jättesugen på det om jag ska vara ärlig. Hoppas någon annan kan ta det, någon som faktiskt jobbar då...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nästa helg torr jg inte vi har något inbokat alls?!
Då kanske vi kan komma, så kan vi kanske göra nå gott att äta (i erat fantastiska kök) och lite skitsnack och myspys?!

Eller?
Puss puss

Elin sa...

åå, lålter inte så särskillt kul med jobb hela helgen.. men jag lärde mig en sak på utbildningen vi hade på jobbet.. allt känns lättare om man säger till sig själv, när allt känns jobbigt: "det blir kväll idag också"

självklart hjälper jag dig med grönsakslandet!!! har ju drömmar om att plugga till trädgårdsmästare så det är bra att få hjälpa någon annan med landet:) det är ju så kul!!! *ler* hur mår du då? jag mår fint, skönt med lite ledigt:) är du ledig nån fredag framöver? har lite lust att ses lixom...:)saknar dig!! *kramis*

Elin sa...

grattis lilla bloggen! min fyller nog oxå år här i daganra... *kramis*