söndag 12 oktober 2008

Ledig helg var det ja...

Nu är min helg slut... Har väl varit sådär må jag säga...
I fredags hade vi en liten sammankomst här hemma.

Jonas, Johanna, Selma, Dennis, Alex, Peter och lilla jag kollade på Idol.
Själv tycker jag att Idol är det värsta man kan titta på men vi hade trevligt iaf!
Selma badade i badkaret och grabbarna drack öl.

Maggan blev så kär i Alex! Ha, ha! Hoppade upp till honom och ville mysa lite...
Hon som hatar att mysa! Låg först på armstödet och blev klappad. Sen när Dennis gick från soffan hoppade hon ner på hans plats brevid Alex! Gulliga Maggie!

I lördags sov jag väldigt länge och på en gång jag slog upp ögonen kände jag att idag får jag migrän. Mycket riktigt hade jag ont i huvudet hela jävla dagen och höll på att somna när vi var hemma hos svärföräldrarna en stund på kvällen! Mådde piss hela dagen med andra ord...

Idag har det varit ganska lugnt i skallen men jag tror att det blir en tidig kväll ikväll... Jag hatar att ha ont i huvudet men jag är glad att jag slapp ett riktigt anfall för då blir jag i stort sätt blind och spyr till slut. Usch och fy!

Idag har vi fixat lite ute och Peter och hans pappa har ordnat med veden till vintern och jag har lagat mat och bjudit Peters familj på käket!

Lägger ut lite bilder senare ikväll. Men jag måste vänta på Peter för jag har knäppt med hans mobil och han är och bowlar nu...

0 kommentarer: