torsdag 30 oktober 2008

Sitter...

...och väntar på att Peter ska komma hem.

Han skulle byta till vinterdäck på Volvon.
Jag klagar inte, eftersom det är den bilen jag kör till jobbet.
Men det vore trevligt om han kunde komma hem snart.

Finns ingenting att göra! Vad ska jag hitta på? Hmm...
Ska bada senare iaf, så mycket vet jag! Har köpt nytt melonbadsalt!
Mmmm, luktar sååå gott!!

Har haft en riktig slappdag idag!
Ledig från jobbet och har bara tagit det lugnt.
Det är skönt med tanke på att jag ska jobba hela helgen...
Delad-jävla-tur på söndag, vilket jag hatar mer än tandvärk...
Men det går väl det med kan jag tro...

Kanske ska kolla på en film? Har inte sett Sex and the City än.
Det kanske är dags för den...
Eller så kanske jag borde plocka ur diskmaskinen eller bädda rent i sängen eller dammsuga här uppe eller bära ner tvättkorgarna till tvättstugan och tvätta eller kanske göra något av allt det andra jag borde ha gjort idag...

Usch, det borde inte ha varit en slappdag idag...
Men nu blev det det och det är väl förhoppningsvis en dag imorgon också!

Tjing!

2 kommentarer:

Elin sa...

det blir en dag imorgon oxå! och jag lovar! det blir kväll på söndag oxå! *kramis*

Elin sa...

du, väldigt fin blogg du fått iordning!!!!! blir lite avis så jag gör kanske om min oxå.... har det kommit nya layouter?