onsdag 22 oktober 2008

Jaha...

Jag blir ensam hemma ikväll. Skönt! Har stora planer ska ni veta...

Nu: The Hills

Snart: Bada och läsa lite nya skvallertidningar

Senare: Efterlyst och Världens härligaste män.
(Gustaf Skarsgård är ju med!)

Sent: Antingen sova eller kolla på Sex and the City-filmen,
som jag äntligen fick hem idag!

En ganska tjejig kväll ser jag nu!

En sak jag tycker är lite konstig bara...
Försökte få tag på någon på Sala Norra idag. Tog två timmar...
Jag berättade att är förkyld och tror att jag har halsfluss.
Då frågade hon om jag ofta är sjuk. Jag svarade ärligt att ja, jag är alltid förkyld. Sen fortsatte en konstig utfrågning:

Äter du regelbundet?
Nej, inte direkt...
Sover du ordentligt?
Nej, jag har ganska svåra sömnproblem.
Varför då?
Jag vet inte. Men det har varit så sen jag var liten.
Har du regelbunden mens?
Nej, verkligen inte! Men det är väl inte så konstigt kanske...
Nej, det är inte konstigt... Sen känner du dig alltid sjuk?
Ja, precis...
Men då är det ju något annat som är fel!
Jaha?!
Ja, du kan ju inte må bra!
Nej, just det...

Det hela slutade med att jag inte fick en tid förrän 15 NOVEMBER! Jag hinner ju bli frisk och sjukna om igen!!! Ta prover på allt och prata om mina "problem"! Ojojoj... Ska bli skönt iaf, hoppas de hittar någon järn eller vitaminbrist eller nåt. Så man kan ta lite tillskott och så blir man pigg!!

Men allting är relativt.
Det känns som lite halsfluss inte är nåt att klaga på!
När man jämnför...


Ta hand om varandra!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Vännen, det är ju det jag sagt också... Bra att de ska kolla upp dig ordentligt! Tycker du ska ta chansen och ta all hjälp du kan få, så att du börjar må bättre! Kram!

Elin sa...

hoppas du känner dig piggare snart!! det kan ju vara något som järnbrist och sånt, det kan ställa till mycket tok det... ses imorrn!!! tjoooho:)