söndag 12 oktober 2008

Dum och Dummare...


När Peter kom hem ikväll skulle han inviga badkaret... Han som föredrar att duscha var tvungen att fråga hur man slog på vattnet... Jag gick upp och visade honom.
Han slog igång strömbrytaren för att kunna använda massagegrejerna och rätt var det var så började det skumma och bubbla ur "pluttarna" i bottnen!

Vi stod som fågelholkar och konstaterade att det måste finnas inbyggt badskumm i badkaret! Det hade vi ingen aning om!

Man lär sig något nytt varje dag! ;)

Jag försökte ta ett bildbevis men skummet syns inte...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nu får ni ta och ställa till med fest snart! Eller middag eller vad som hellst! Så sugen på att se hur ni bor, det verkar ju så underbart fint!

Elin sa...

åååå, jag svarade på ditt meddelande... MEN det blev nå fel när jag skulle skicka iväg det... *suck* så jag svarar lite kortfattat nu ist så tar vi resten på fredag!?:)



Justde.. kan du på fredag? jag slutar senast 12.30 men kan säääkert komma iväg till 11.30....

Du får säga vart du tycker vi ska ses.. om du vill komma hit eller om jag ska komma hem till er eller om vi ska ses inne i sala?

åååå saknar dig massor! jag kommer säkert börja böla när vi ses!!! *s*

du ska få höra alla roliga jakthistorier när vi ses! (om du vill) *s*

vad säger du? fredag? åååååå *hoppas*

Anonym sa...

hej vännen!det va väl lite häftigt me inbyggt bubbel=) hur är det me dig annars då!här händer det inte mycket.. ska upp till heby alla helgona helgen är du ledig då??annras kommer jag ner till tegelbacken å kramas lite me dig=)timmy och jag ska på kryssning tors-fre sen blir vi kvar på helgen. kram kram

Anonym sa...

Jag vill komma och bubbla juuuu! :-) vill festa snart med ju :)

PUSssPuuuussss

Anonym sa...

åå va mysigt!
å ni verkar ha de såååå fint!
hoppas vi kan ses alla som vi prata om sen!
eller bara ses iaf skulle vara skoj att se hur ni bor!

Anonym sa...

*fniss* Mats har så fin bakdel att man skulle kunna äta upp den:) dessvärre e han hetero har jag fått höra....:(