tisdag 6 november 2007

MacGyver var på Ösby idag...

Idag har jag varit ledig och tog en sväng in till stan för att bl.a hämta min lilla kanna på Linneskåpet... När jag kommer fram till Ösby ser jag en stackars tjej som cyklar i regnet... Hi, hi, tänkte jag och åkte förbi... Precis när jag kör om henne ser jag vem det är!!! Peters lillasyster Anna!!! Hon ska bli veterinär och läser natur på Kungsängen plus nån dag på Ösby Naturbruksgymnasium... Jag var tvungen att stanna och plocka upp henne och cykel i bilen... HA, HA, HA... Kvinnor kan!! Var länge sedan jag skrattade så mycket... Fick fälla baksätet och ta bort hundgallet, in med cykel i bakluckan och sen Anna som ligger på det fällda sätet... Vilken syn!! Ha, ha!!! Hittade en gammal kapuschong med dragsko som av någon anledning låg lös i min bil... För att inte bakluckan skulle flyga upp band jag ena änden runt ramen på cykeln och nästa gick upp, ut och satt till slut fast i bakrutetorkaren. Då utnämnde jag mig själv till självaste MacGyver(min första kärlek...) sen åkte vi hem!! I högst 40km i timmen med en stor timmerlastbil bakom oss sista biten... Ha, ha!! Humor Anna, humor!! ;)



Nu ska jag snart hem till min älskade vän Angelica och hennes dotter Maja! Mitt älskade lilla gudbarn... Hon ska få så fina presenter av mig som jag hoppas hon tycker om! <3<3<3

2 kommentarer:

Elin sa...

det är så kul åsa! MCgyver var ju min första kärlek oxå!!! hihi hälsa anjelica!! *kram*

Anonym sa...

Åh McGyver! Jag va oxå så kär i honom...den karln kan allt!!<3

Maja älskade sina presenter! *tack*
Nu är det våran tur och komma och kolla på katterna...hehe