lördag 24 november 2007

Epic Movie...

Captain Jack Sparrow... Mmm....

Captain Jack Swallows... Ha, ha...

Igår kväll hyrde vi en film och köpte massa godis som vi mös med i soffan. Svårare än vanligt att hyra film den här gången! Tillslut fastnade jag för Epic movie som verkar vara en film som passar min underbara humor! ;)
Så jäkla kul var den naturligtvis inte med klart bäst var killen som gör parodi på Jack Sparrow från Pirates- filmerna!! HA, HA!! Så klockrent!! Verkligen likt!! Men det var också det enda som var riktigt roligt i denna annars så usla film...

Sen skulle jag bara vilja säga att jag tycker att det är orättvist att jag alltid ska behöva dela en tvåsitssoffa med två katter medan NÅGON får ligga raklång i en tresits!! Jag nämner inga namn men jag kan ge en ledtråd... Det börjar på P och slutar på ETER... ;)

0 kommentarer: