torsdag 22 november 2007

At World´s End...



Igår fick jag äntligen filmen jag längtat ihjäl mig efter enda sen jag beställde den!! Den gör min lilla samling komplett och ikväll blir det filmkväll kan jag lova!! När jag såg den på bio var jag tvungen att sitta kvar till sist och vänta på alla eftertexter bara för att få se den extra lilla filmsnutt som kommer efter dom...
Vet egentligen inte om det var värt det och jag fattar inte varför den ligger efter eftertexterna! SÅÅÅ bra var det inte...

Johnny Depp är iaf utan tvekan den snyggaste människa jag någonsin sett!!!
Oj, oj, oj... Jag blir stum... Galet snygg...

Tack och lov har jag och Peter två varsina "frikort" i vårt förhållande... :) Vi gjorde upp det samtidigt som vi blev ihop, så att det inte blir några missförstånd i framtiden... Ha, ha! ;)

Han har Fergie i The Black Eyed Peas (?!) I don´t get it...
Och Izabella Scorupco, vilket är mycket lätt att förstå!! Hon är ju skitsnygg!!!

Själv har jag just Johnny Depp och sen Stefan Liv i HV71... ;)

1 kommentarer:

Elin sa...

han är grymt snygg de de filmerna oxå.. ¨på nåt konstigt sätt:) *s* hoppas filmen var bra! jag ska gå och slåss med lite ännu ouppackade lådor nu:) puss ock kram!