fredag 30 november 2007

Världens gulligaste...


När jag kom hem ikväll kände jag verkligen att jag ätit för lite under dagen... Hungrig som fasen med andra ord!!

Hann bara in och ta av mig skor och jacka och kände att magen kurrade...
Då säger Peter: Jag har köpt en macka till dig, den ligger i kylen!
Tar mig med mina sista krafter (!) till kylskåpet och vad får jag se?! En stor jäkla julsmörgås! Men skinka, rödbetsallad, köttbullar och en massa annat gott!
Är det en hägring?! Drömmer jag?! Ser jag bara det jag vill se?!
NÄ! Det var på riktigt och det var jäkligt gott!! ;)

PRECIS VAD JAG BEHÖVDE!!

Det är det bästa med min sambo! Att han vet precis allt om mig och känner mig bättre än någon annan! Han vet alltså t.om när jag är hungrig... Ha, ha... ;)

Thank you, "Pettrus"! (som hans farmor skulle säga...) Hi, hi...



Kom nyss på att vi snart har varit förlovade i 3 ÅR!!
1/1 -05, känns som igår... <3
FRIA DÅ, MÄNNISKA!!! Ha, ha!! ;)

0 kommentarer: