onsdag 7 november 2007

Pippi Longstocking!


Pippi Långstrump - Världens starkaste flicka! <3


Igår var jag och hälsade på mitt underbara gudbarn Maja och hennes lika underbara mamma!! Maja fick en Pippikostym i present och en Pippiservis samt pepparkaksstansar med Pippi, Herr Nilsson och Lilla Gubben! Så jag hoppas innerligt på en lussefika i december med massa hembakade pepparkakor, Angelica! ;) Hon blev så glad och jag fick gå på kaffekalas på en gång! Jag fikade med inte mindre än TRE Pippi! Två Pippidockor och en PippiMaja! Nalle Puh var också med, men han fick bara saft för han var barn... Ha, ha... Underbara unge! <3

Efter kalaset fick jag "påtår" i form av riktigt kaffe och kladdkaka med grädde... Mmm.... Smaskigt... Maja vann för hon åt snabbast! ;)

När Maja somnat satt vi och snackade som så många gånger förr! Det bästa med oss är att jag tror på fullaste allvar att vi skulle kunna vara ifrån varandra i 30 år och när vi sedan träffades igen skulle allt vara som vanligt ändå! Som om tiden stått stilla! Det är höjden av vänskap tycker jag... I love you!!! <333

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir alldeles tårögd av dina fina ord gumman!<3

Klart att du ska få komma på peppakaksfika sen! (Maja håller redan på att tjata ihjäl mig...hihi)

Pusselipuss

Anonym sa...

Världens vackraste pippi =)