lördag 24 november 2007

Lillebror...


Idag var min lillebror här och tittade på film med mig... Hade trevligt som vanligt och jag kan inte förstå att jag har hatat denna människa så många gånger! Vi hatade varandra när vi var små! Bråkade alltid och om ALLTING! Slogs och skrek åt varandra dagligen och stunderna då vi var sams är lätt att räkna upp! Men när jag flyttade hemifrån blev vi riktiga kompisar faktiskt!

Kommer ihåg dagen då detta kort är taget som om det vore igår! Det spöregnade och vi var tvungna att sätta en plastpåse över studentskylten jag så händigt monterat ihop kvällen före... ;) Kommer ihåg alla stackars tjejer som gjort sig fina med make-up och håruppsättningar... De såg ut som små tvättbjörnar efter en kvart... Men väldigt lyckliga små tvättbjörnar! ;)



Jag har önskat livet ur dig många gånger men nu gillar jag dig, Mästaren! ;)

0 kommentarer: