måndag 19 november 2007

JAG VILL FLYTTA NU!


JAG VILL FLYTTA NUUUU!!!!!! Jag vill inte vänta en dag längre!!!! Vi ska ju som sagt flytta till Peters föräldrars hus så fort de får tag på ett annat. Det är naturligtvis ingenting man kan skynda på. De kan ju inte flytta till ett hus de inte gillar bara för att jag äntligen ska få flytta... Men jag vill... JAG VILL!!! Blir så rastlös!!! Ser allt jag skulle vilja göra här hemma, tapetsera om datarummet och göra ett badrum på övervåningen, vilket är totalt meningslöst om vi ska flytta om kanske ett halvår!!! Jag älskar att inreda och kan inte beskriva hur mycket jag vill börja med huset i Saladamm!! Huset är redan jättefint och det blir väl inga stora förändringar men jag vill göra det till mitt och det är nu!! Ha, ha!! ;)


Speciellt nu när man snart ska börja julpynta och dona lite extra känns det bara tråkigt... Har aldrig gillat julpynt egentligen men i år känns det ännu tråkigare... Men jag får vända på det hela och se det som att det förhoppningsvis är sista gången i detta hus...

Det är inget fel på mitt hus, tvärtom så älskar jag att bo här och vore det inte för det andra huset så skulle jag kunna bo här i hela mitt liv men nu känns det bara som att man bara går och väntar på att få komma här ifrån...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet hur det känns med att vilja flytta! Vi bor ju i stan och våtan lägenhet är jättefin, det är inte det som är problemet.. Men jag vill inte bo här! Jag längtar tillbaka till jugansbo, måste bara övertala Sebastian först att det är perfekt att bo där ute;)