fredag 2 november 2007

Hela långa helgen...

Var ledig igår och ska jobba kväll idag... Helgpasset börjar alltså då och pågår enda tills måndag kl. 14.00... Inte kul alls... :(

Idag har jag haft en riktig städdag, inte heller så kul men var gör man? Sent på eftermiddagen ringde de äntligen från Linneskåpet i Sala och sa att de fått in min lilla Höganäskanna! Den beställde jag för ganska exakt en månad sedan och det skulle ta högst fjorton dagar sa de då!! HA! En MÅNAD senare är den äntligen här och jag hade hunnit till V-ås eller U-sala hundratals gånger och köpt en likadan kanna utan att behöva vänta längre än vad kön var för tillfället!! Men, men, det är väl sånt man får tåla när man ska göra sig till och vara lokalpatriotisk...
Ska iaf in och hämta den i morgon innan jobbet. Hoppas den blir bra. Samlar nämligen på den servisen och hade inte kannan innan...
Får alltid presentkort på födelsedagen och i julklapp av min pappa och min svärmor så man får välja delar själv...

Hoppas på en bra dag till alla som läser det här!!

0 kommentarer: