måndag 19 november 2007

Man vet så lite...

Har inte skrivit här på länge och det har berott på en del hemska saker i min familj...

Även fast jag jobbar som USK:a så klarar jag inte av när folk i min närhet blir sjuka! Min pappa är likadan, blir som förlamad och ingenting fungerar längre... Man stänger liksom av allting, både fysiskt och psykiskt... Men nu känns allting lite bättre och vi får hoppas att du blir frisk igen. Lilla vän, du är ju så liten... <3

Jag blir alltid sjuk själv när något händer! Förut fick jag ALLTID migrän när jag blev stressad och saker och ting körde ihop sig! Nu har jag medicin för det och det blev bättre sen jag skaffade glasögon...

Den här gången blev jag förkyld istället... Det är väl egentligen ingenting att klaga över när man har annat att jämnföra med. Men när allt redan känns förjävligt vill man inte ha sprängande huvudvärk och ont i halsen också! Det räcker liksom ändå...

Det var den årliga Jugansbofesten i helgen och den är alltid jätterolig att gå på. Det är den enda gången en annan har krypavstånd hem från en fest... ;)
Men med tanke på allt som hänt och att jag var så förkyld så gick jag aldrig på festen... Känns som det kvittar...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman då!! Kommer mer än gärna och tar en fika i skogen med dig... Säg bara till när du är ledig och har tid/ork för oss!! Puss puss <3

Anonym sa...

Men usch nu blev jag orolig!! Hoppas att det blir bra vad det än är som har hänt!!!
Kram på dig!

Dahlberg sa...

Angelica- Klart jag har tid och ork för er! Är ledig i helgen, kanske kan träffas då? Puss!

Emma- Tack du, alltid så omtänksam... :) Men det verkar som att allt kommer att lösa sig till det bättre nu iaf... Det är ovissheten som är värst men nu vet vi mer och det ser tack och lov ganska bra ut... Kramar tillbaka!!

Anonym sa...

ja, hur är det med lillen? om det är det du skriver om, fast det kan jag tänka mig att det är.. :/

Anonym sa...

Okej vad bra att det ser lovande ut iaf!!! Jo jag förstår, är jobbigt att inte veta oxå, att bara gå o undra. Men hoppas verkligen att allt blir bra!! Kraam!