fredag 27 februari 2009

Bra dag!

Igår hade jag en bra dag! Började med en kort tur på jobbet, handlade lite mat innan jag åkte hem. Väl hemma har mina favoritsnickare nästan gjort färdigt balkongen! De var även så gott som klara mitt lilla sidoprojekt som jag är väldigt nyfiken på hur det blir! Peter har nog inte ens fattat vad jag har hittat på men så länge snickarna förstår mig så är jag nöjd! Kommer nog bli kanonbra! Spännande...

Sen vann jag min Tradera-auktion också! Efter en liten nagelbitare på slutet så vann jag till slut! Blev några hundra mer än vad jag hade tänkt mig men det var det värt!!! Har gjort ett grymt kap iaf!!!
KAP, I tell you!!! :D

Har samtidigt utökat min lilla Höganässamling eftersom
det var just en sån auktion jag vann!

Lugn och skön dag med andra ord! Som avslutades med en lugn kväll med varma mackor framför tv:n. Hittade även massa fint på IKEA´s hemsida igår kväll till vårt sovrum! Nya sängbord, en stor, fin byrå, en stol, ett litet bord och
lite annat smått och gott...

Kommer bli lite lantligt, gammeldags och romantiskt i
blått, mullvad och vitaste vitt!
Så i helgen tänker jag tvinga Peter att åka till V-ås,
så att jag får göra om och göra färdigt!!
Den lediga helgens planer är alltså att göra om vårt sovrum!

Wish me luck!

0 kommentarer: