fredag 27 februari 2009

Kan bli en bra dag...

Bra sak 1: Min balkong är klar! Plus mitt lilla sidoprojekt! Superkul att det äntligen är färdigt!!!

Dålig sak 1: Det blåser som satan ute så man kan knappt gå ut och kolla hur det blev...

Bra sak 2: Peter ger alltid snickarna varsin platta öl eller en flaska Whiskey när det har gjort ett jobb färdigt! Tycker jag är gulligt och generöst!

Dålig sak 2:Peter glömde att lägga ur ölplattorna ur bakluckan på bilen innan han åkte i morse Men sa åt mig att det var väldigt viktigt att jag skulle komma ihåg att ge snickarna dem! Vilket inte är så jävla lätt!! Letade som en galning och försökte ringa till Peter men det var bara upptaget... Snickarna fick ingen öl med sig denna gång... Dålig sak... Nu ska Peter åka över och lämna plattorna personligen i helgen istället! Rätt åt honom... ;)

Bra sak 3: 08.55 hade jag en telefontid hos min läkare...

Dålig sak 3: Klockan är snart 13.30... Väntar fortfarande på samtalet...

BRA SAK:Hade tänkt att vi skulle till IKEA i helgen och köpa nya sovrumsmöbler... Peter ringde och tyckte att vi lika gärna kunde göra det idag redan! Har jag tur så finns allt jag vill ha i lager så att jag kan få med mig allt hem! Hoppas...

Hoppas nu att fördelarna väger upp nackdelarna och att detta blir en bra dag till slut! HOPPAS ATT TELEFONEN RINGER SNART!!

1 kommentarer:

Elin sa...

ska du inreda hela helgen eller har du lust/tid/möjlighet att umgås lite med mig? hihihihihi

skulle vara kul att hitta på ngt.... men, jag förstår om ni vill pyssla hemma:)

vi har fått hem våran nya tv idag!!!! såå kul att se på en stor tv (40") alldeles lagom för vårat vardagsrum.... jaja... hör av dig!! skulle som sagt vara kul att hitta på ngt!! *kramis*