måndag 9 februari 2009

Hej mina vänner!

Idag var man äntligen ledig efter att ha jobbat helg! Men jag måste till Heby idag iallfall... APT...

Har ännu en gång fått en ny chef, och henne måste man väl kolla in...



Trött bebis! Lilla Pila... Sötnöt!

Sen ska jag hem till min lilla pappa och hans lilla bebis! Som inte är en bebis längre... Hon fyller ju 1 år i slutet på mars! Men hon har redan en hare på sitt samvete... Ska följa med ut och jaga lite med henne sen men nu är det för mycket snö... HATAR SNÖ!!! Men harjakt är roligt. Det är den roligaste jakten om du frågar mig! Annars är jag inte så mycket för det där med jakt, fast man är försörd av barndomen... ;)

Jag gillar levande djur bättre...


Lilla Bus i pappas trygga famn...



Brorsonen: Titta! Man kan dra ut hennes tunga utan att hon vaknar!!



Brorson igen: Ta kort på min tunga också!!!

Får en väldigt jobbig sommarlängtan av dessa bilder!
Jag vill att det ska bli vår nu! Nu! NU! NUUUUU!!!!

Tjing!

2 kommentarer:

Anonym sa...

länge sen man träffa Zac. :(

Anonym sa...

det va mig en liten söt sak.. hur är det me dig då?? saknar dig på msn=) kram kram