tisdag 24 februari 2009

Tulpaner i mitt kök!



Igår var äntligen mitt helgpass över! Varit en väldigt konstig helg måste jag säga. Det har varit väldigt annorlunda mot en vanlig tråkig jobbhelg... Men skit i det nu. Nu är det ju överstökat! När jag åkte hem var jag in och handlade och kunde inte låta bli att köpa en stor bukett tulpaner! Jag älskar tulpaner! I masssa olika färger helst! Skulle vilja ha en stor tulpanrabatt! Men tulpaner i regnbågen alla färger! Sak tvinga min egen lilla trädgårdstomte (pappa) att hjälpa mig att gräva upp en fin rabatt! Så kan man njuta av ett hav av tulpaner sen! Till dess får jag nöja mig med buketten i köket... ;)




Synd att det är så dyrt och att det inte håller så länge... Annars skulle jag vilja ha minst två stora, fina och hårt bundna blombuketter med vackra snittblommor i varje rum i hela huset! Jag älskar snittblommor! Hellre det än en krukväxter, men de håller sig ju så mycket längre... Tom i mitt hus! Ha, ha!

0 kommentarer: