fredag 13 februari 2009

Frågor och svar!

När började du blogga?
4 October -07

Varför började du blogga?
För att jag har försökt skiva vanlig dagbok åtskilliga gånger i mitt liv men alltid tröttnat! Det här är enklare och roligare!

Vilken blogg läser du dagligen?
Läser ingen dagligen! Men kikar på mina länkar nångon gång i veckan!

Vad är det bästa och vad är det sämsta med att blogga?
Bästa är ju att man kan gå tillbaka och kolla på sånt man skrev för något år sedan!
Hur man tänkte då och vad man hade för sig!
Sämsta är att jag önskar att jag hade skrivit fler inlägg, men det är inte försent att ändra på det! ;)

Vilka bloggar läser du?
I stort sett bara mina vänners. Men innan jag började själv läste jag mest inredningsbloggar, några matbloggar, några modebloggar...

Hur gammal är du?
Snart 26 år... Shit...

Hur lång är du?
1.66 tror jag...

Vad jobbar du med?
Undersköterska.

Vad gör du på fritiden?
Träffar mest min familj. Leker med min pappas hund. Pysslar med lite renovering/ inredning som inte är färdigt än...

Beskriv dig med 3 ord?
Snygg, sexig och singel! Ha, ha! Nej men, hjälpsam, naiv och långsint...

Hur ser din familj ut?

Min närmsta familj består av:
Pappa
Storebror + tjej, 2 Barn.
Storebror + tjej, 4 Barn.
Lillebror + tjej.
Och Peter så klart! ;)

Hur bor du?
Jag bor i ett stort, gammalt hus på landet! Just the way I like it!

Vad önskar du dig?
Äh... Det är faktiskt hemligt...

Om du fick en resa vart du ville, vart skulle du resa då?
Just nu vill jag till Tunisien.

Nu vill jag att följande svarar på dessa frågor:

Elin
Johanna
Kristin
Josefin
Madde
Sanna
Moa

2 kommentarer:

Elin sa...

nu har jag svarat:) hoppas du mår bra!!! *kramis*

Anonym sa...

NU vill vi verkligen komma och hälsa på er!! När och hur jobbar ni!?

Hälsa Peter!
Puss puss