torsdag 19 februari 2009

Oh happy day!



Igår var allting bra igen! ;)

Tänk vilken skillnad det kan vara från dag till dag!

Kanondag på jobbet! Jobbade med en jättebra vikarie som jag försöker tjata ihjäl för att han ska att utbilda sig till usk:a! :D
Vi ska jobba ihop på fredagkväll också och det kommer säkert att gå jättebra!
Konstigt att man ska behöva känna sig lite pirrig för att gå med vikarier!
Helt utan anledning efter som det alltid går bra...
Men man är väl så inkörd i sina rutiner så att när allt inte är som det alltid annars är så blir man lite pirrig...
Konstigt det där... ;)

Det verkar lösa sig för mig idag också! Tack och lov... Imorgon kväll känns det som att allt är över och sen är det bara vanlig jobbhelg kvar och sen är äntligen denna vecka över! :D Då slipper man oroa sig för massa strunt...

Nu sitter jag och småglor på Efter Tio där de diskuterar Knutbymorden och religiösa sekter! Tänk vad jag tycker att det är intressant! Fascinerande är nog rätt ord! Hur i all världen kan detta hända?! Skulle kunna infiltrera mig i någon religiös församling någon månad bara för att få se vad som verkligen händer!
Hur fungerar det där egentligen?! Det skulle jag verkligen vilja veta!

Nej, nu måste jag ta och göra mig iordning för dagens äventyr!

Säger som världens bästa Elin brukar säga: Det blir kväll ikväll också!
Hoppas förresten Elin, att du blir frisk snart!
Själv verkar jag slippa den här gången!

Puss & Kram!

1 kommentarer:

Elin sa...

tack! det är mycet bättre nu:) hoppas det går bra att jobba ikväll! vi har ju inga vikarier där jag jobbar nu... men jag vet hur det är, vi har ju ny personal ibland och det är ovant att jobba med nån som inte är riktig "med" i gemet.. men det är bara att försöka lära dom så mycket som möjligt så flyter det på smidigt sen:) och det blir ju kväll idag med!!! hihihihihi