tisdag 24 februari 2009

Utmaning:

Angelica har utmanat mig!


Utmaningen går ut på att skriva ner fem ogoda maträtter
och sedan skicka dem vidare till fem andra bloggare för
att se om de vill/vågar äta detta.

Vidare ska man tala om ifall man
vågar/vill äta något från utmanarens lista.


Angelicas nej-tack-till-detta-lista:
1. Ärtsoppa - Gott om den är hemgjord, vegetarisk eller älgkött i!
2. Chili Con Carne - Jättegott! Mmmm...
3. Isterband - Vidrigt!
4. Koldolmar - Nej! Det är fan riktigt äckligt!
5. Pölsa - Duger inte ens som hundmat!

Dahlbergs nej-tack-till-detta-lista:
1. Lax - All typ av lax får mig att må illa...
2. Ost - Mår jag illa av lax, spyr jag av ost!
3. Lever - Inälvor! Kan lika gärna äta stuvad tjocktarm!
4. Räkor - Inte okej...
5. Keso - Påminner mig om riktigt gammal mjölk med massa klumpar i...

Och så var det utmana 5 personer kvar... :)

Johanna, Elin, Moa, Evelina, Kristin.

0 kommentarer: