tisdag 10 februari 2009

Lugna puckar...

Lugn dag idag! Sovmorgon och ledigt fram till 16.00 då man börjar jobba!
Varit duktig tjej och lagat soppa till lunch! Riktig soppa, from scratch!
Gott blev det också! Soppa äter iaf jag allt för sällan även om jag tycker att det är gott!

Tänkte att jag skulle gå och hämta posten men jag ångade mig när jag såg hur jäkla kallt det är! Det tar iaf en halvtimme att hämta posten och på den tiden hinner väl ett klenben som jag dra på mig lunginflammation! ;) Måste hålla mig frisk nu! Vill inte bli sjuk igen!

APT igår och sen åkte jag hem till pappa och gosade med lilla Pila. Vilket busfrö!
Pappa och jag satt och pratade i evigheter och jag sitter som ett barn framför en sagotant när han berättar historier! :D Han berättade massor om min släkt på hans sida som jag inte hade en aning om! Väldigt spännande! Jag skulle vilja prova på det där med släktforskning någongång! Men jag har nog inte tålamod till det... Tyvärr...

Nu ska jag snart ta och göra mig iordning för att åka och jobba! Gillar att jobba kväll! Speciellt när man jobbar 75% och inte börjar förrens 16.00! Man har ju hela dagen på sig att göra annat och så får man sovmorgon och det gillar jag! ;)

Är ledig i helgen och det ska bli så skönt! Då ska jag bl.a hälsa på min lilla lillebror i hans nya lägenhet i U-sala! Han har väl inte riktigt fått ordning än men jag har lovat att hjälpa till med det sista! Lägenheten är jättefin! Det är en etta med kök, stor hall och badrum nere och sen ligger själva rummet på övervåningen. Har inte varit där på ett tag nu så det ska bli spännande att se vad han har gjort med stället sen jag var där sist!

Nej, nu måste jag göra någonting vettigt här!

Vi hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad blev det för soppa då??dan lägenhet är säkert skit fin när dom är nybyggda oxå.. hoppas ni får det fint med det sista..nu ska jag väcka timmy nu ska vi till kvik och göra kök med en kille där.. vi måste prata snart .för nu har det hänt grejer här.. kram kram

Elin sa...

mmmm gott med soppa!!!! ja, vi måste styra upp en middag!!! det spelar ingen rol om vi är hos er eller hos oss! bara vi får ses:) men jag är lite nyfiken på att se huset nu när det mesta verkar klart.... `

så söt vovven är:)

nej, nu måste jag jobba!!!!

kram kram