onsdag 25 februari 2009

Morgonpigg!

Har varit in till stan och fixat en grej och sen var jag till Åkrahallen och köpte lite smått och gott! Bl.a en jättegullig bok på bokrean! Åkte hem och eldade och satt 14 nya tulpaner i en bättre vas, Peter kom hem med en bukett igår! <3

Och allt detta före klockan 9.00 på morgonen!! Det är väldigt tidigt för mig...
Vid den tiden har jag vanligtvis precis gjort mig iordning för dagen! ;)

Hursomhelst känns det skönt att ha det mesta avklarat redan! Ska jobba ikväll men det kan jag ju inte göra något åt nu! :D Så nu har jag hela dagen på mig att bara ta det lite lugnt och fixa lite smågrejer...

Leder även en auktion på tradera som blir klar imorgon och jag hoppas verkligen att jag får den! Då har jag gjort en jävla kap! Helt enkelt...
Hoppas, hoppas... *Håller tummarna*

Hej då!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det du ska köpa på tradera?? kram kram