tisdag 17 februari 2009

Usch...


Fy fan, vad in i helvete skönt det är att äntligen vara hemma igen!
Ursäkta svordomarna men jag menar varenda ord!

Tycker bara att det är en jävla skitdag idag, utan att veta varför...
Eller jo, kanske vet jag varför... När jag tänker efter...

Låg vaken till halv fem imorse utan att ha somnat och Peters väckarklocka ringer halv sex... En timme fick jag sova iaf...

Känns som att jag håller på att bli sjuk också!
Ont i halsen och huvudet... Skitdag som sagt...

Tänk att allting händer på en gång!
Jobbigaste veckan på mitt schema, ont i halsen, massor som ska göras och planeras för att hinna med allt, ledig bara på torsdag och då har jag två grejer inplanerat som jag inte vet hur jag hinna med!

Den ena grejen vill jag göra, den andra grejen måste jag göra...

Vet inte riktigt än hur jag ska kunna hinna slappna av och ta vara på den roliga saken utan att oroa mig och stressa inför den andra!
På fredag är det samma sak... Tråksaker som man måste göra och planera för...
Och samtidigt hinna till Heby till 16.00 för då börjar min jobbhelg!

Kanske inte låter som så mycket men för mig känns det så, speciellt när man börjar känna sig sjuk också!

Den här dagen kunde vi ha hoppat över tycker jag!
Hela veckan förresten...

Men den tar väl slut den med! Nästa vecka kommer bli bättre det känner jag på mig! ;)
Kom igen nu! Skärpning! Det löser sig alltid på något sätt!

Nu hör jag faktiskt fågelkvitter här utanför! ;)
Ska ta en Alvedon och lägga mig och vila mitt tunga huvud ett tag.
Känns nog bättre efter det!

Peace & Love!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du har en bättre dag imorron det är aldrig kul med såna dagar.. jag kan oxå ha såna.. du vet att det bara är att ringa om du vill prata av dig.. finns här.. kramar Linda

Elin sa...

det blir kväller imorgon oxå! hoppas du inte blir sjuk! själv är jag förkyld som ett as!!!! men men... det överlever nog det oxå... had et ås bra du kan!! *puss och kram*