lördag 14 februari 2009

It´s a date!

Idag på alla hjärtans dag har jag varit på date! Peter tog med mig till Västerås och vi spelade först bowling. Hade ju varit roligt att kicka Peters lilla ass men jag förlorade ganska stort... Attans! Men det var väldigt trevligt iaf!

Efter det åt jag nog en av de godaste middagar jag någonsin ätit! Näst godaste kom vi fram till när vi gick därifrån... ;)

Tack Peter för en väldigt mysig dag!




Discobowling! :D
Mitt rosa klot ligger så fint och väntar på att få slå en strike! ;)

Farligt god brödkorg...

Skaldjurtårta till förrätt! Laxen kastade jag över till Peter vid ett noga valt tillfälle... :D Resten var kanongott!

Fasan till varmrätt, godaste jag ätit! Severades med potatis&västerbottentårta och rödbetstzatsiki! Galet gott!

Till efterrätt valde jag björnbärspannacotta med päronsorbé och päronchips... Need I say more? Ljuvligt!

Ingen kan som min Peter kan!
Tusen tack Pete, din lilla skit! ;)
<3<3<3

0 kommentarer: