måndag 10 november 2008

1 ÅR!!!

Grattis Zion!
-Tack för presenten, Peter! Vad lång du är!
-Nu kan jag hjälpa pappa att snickra!

-Hammaren var fin men snöret är roligare!
-Åh, så fin du blir!
Charlies katt, Silver! Så fin så!
Heeeey!!! How you doin´?
-Titta vad jag kan! Om det är farligt?! Inte alls!
-Så länge man håller i sig gör det ingenting om man vickar!!!
-Farbror Daaaan? Veeet du vaaaaaad? Jag tycker om dig!
Ge mig en puss!!!

Jag kan inte sluta titta på denna lilla gullunge!!! Och jag kan absolut inte sluta ta bilder på honom! ;)
Lilla Zion, sötast i hela Heby kommun!!!!
När han tittar på en med sina stora mörkbruna ögon så smälter man som smör i solsken!
Som när han tittar på Dan, här ovan, då smälter man! Han kommer bli farlig när han blir äldre... ;) Vem kan säga nej till dessa stora ögon?!
Inte jag i alla fall!!! Ha, ha, ha!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

aaah, Zion är nog den sötaste jag sett! hahaha.
a, usch för videon.
<3