söndag 9 november 2008

Pucko...

Jag har gjort en tabbe... Skulle ändra kategorin "Inredning" till "Inredning/Renovering" och vad händer?
Jo, det hela slutar med att jag inte bara raderar inredningskategorin utan alla inlägg också! Häpp!

Nu var det inte många inlägg men ändå! Attans...

Men, men, anledningen till att jag skulle byta var att det äntligen börjar hända lite saker här hemma igen! Mattläggaren kommer hit nästa vecka och lägger sista mattorna och sen ska lilla toaletten göras klar! Sen är vi nästan klara! Hurra!

Det jag skulle komma till var att jag tänkte lägga ut lite före-och-efter-bilder på det som är kvar. Tänkte även ta lite nya och bättre bilder på kök och badrum. Men kameran den här gången och inte med en skakig och suddig mobilkamera utan skärpa... ;)

Därför tänkte jag fixa en ny kategori...
Tanken var god men det blev lite fel... ;)

Huvudsaken är att man försöker... Ha, ha, ha...

0 kommentarer: