torsdag 27 november 2008

Dagen i bilder...

Inte så hysteriskt, va? Tycker det blev lugnt och fint!

Never mind the lister, de ska bli vita... Här ser ni också vilken jävla röra det blir när man har med hantverkare att göra! ;)

Bild på Maggan, en massa sågspån och annat skit och min uteblomma som måste vara inne i natt! Det blåser som satan ute!

Upp i trappen...

Ner i trappen... Tänkte sno i svärmors idé rakt av här! Hon hade hela trappen full med fotografier. Tänker förstora upp svartvita foton på vänner och familj och sätta i trappen i svarta ramar. Blir så tomt och kalt annars...

Det nya, vita taket!
Vilken skillnad det blev!

Det vita taket passar så bra med kaklet och det vita badkaret! Helt annat badrum!

Listerna i vardagrummet på övervåningen!

Listerna i sovrummet!

Det här är en bra blid för att förklara min dag! Exakt från mitt perspektiv... Peter var snäll och instalerade nya tv:n imorse vilket gjorde att jag iaf kunde glo på den!
Har alltså suttit i soffan och glott på tv eller datorn och haft tråkigt idag... Sen åkte jag härifrån! ;) Katterna verkar ha klarat sig utan psykiska men... Ligger bara och sover nu. Har varit en jobbig vecka för de små liven...

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh Åsa man blir ju inte lite avundsjuk när man ser bilderna från erat hem, jätte snyggt ju!! vill också hitta mitt drömhus som jag kan renovera lika snyggt som ni:)
hoppas ni hinner färdigt till jul.

förresten har länkat till dig nu (lyckades lista ut hur man gör) hoppas det var okej?
kramar Sanna och Norah

Elin sa...

hej! ååå så fint det blir!!! tapeten i hallen blev ju kanon!!! och den i trappen blev ju så fin!!! skönt att få bort svarta märken efter hunden kanske? *s* hoppas vi ses snart vännen!!! *kramar*