torsdag 27 november 2008

Uppdatering..

Har haft en jobbig vecka hittills... Jobb, jobb, jobb och en jäkla massa städ efter snickare, panikköpa tapeter, sena kvällar och tidiga morgonar... Men idag är jag ledig! men vad hjälper det när snickarna har varit här sedan 06.45! Rise and shine!!
har kommer iaf lite bilder från deras jobb i veckan!


Tapet i hallen och trappen. Kommer göra sig fint ihop med det vita hallfönstret!

Nytt fönster i badrummet.

Så här såg det ut i hallen när jag kom hem i tisdags... Kul... ;)

Maggie har en jäkla utsikt härifrån...

En av snickarnas egenhändigt uppsatta byggställning... Modiga grabbar...

Måste bara skriva att mina stackars katter är så livrädda att jag inte vet vad jag ska göra! Nu sitter vi instängda i stora vardagsrummet nere. Maggan smet ut tidigare i morse och nu hittade jag henne under min bäddmadrass... Hon brukar ligga under mitt täcke när hon vill vara ifred men nu hade hon alltså tagit sig in under den tunga madrassen! Stackars! Där ligger hon och trycker på övervåningen medan snickarna håller på och kapar lister med någon stor jävla sågklinga! Jag tycker att det låter jätteilla och jag sitter på nedervåningen bakom en stängd dörr. Jag undrar vad hon tyckte när hon låg på samma våning som klingan med en madrass som ända "hörselskydd"... Stackars...
Nu är vi tillsammans iaf.
Jag, Maggan och Majsan! ;)

1 kommentarer:

Elin sa...

ojoj, lilla missekissarna!!! dom kan få bo här:)