onsdag 5 november 2008

Sladdlös...



Åkte in till stan igår för att köpa mig en ny USB-sladd till kameran.
Tror ni att det fanns någon? Nej, just det!

Men de beställde en och den skulle komma imorgon! Gick fort ändå tycker jag!
Har några bilder jag skulle vilja lägga upp här i bloggen men jag kommer ju inte åt dom! Men imorgon så! ;)

Ska försöka ta en ny profilbild också... Men det är inte det lättaste!
HATAR att vara med på kort!!!

Jobbar ikväll och börjar 16.00. Innan det passet ska plocka undan lite här och fixa lite. Har två nya uppsättningar sängkläder som jag inte ens tagit ur förpackningarna! Fy på mig...
Ska försöka hitta något program på tvättmaskinen som bara sköljer! Jag behöver ju inte tvätta dem! Men det är så skönt med mjuka lakan och sköljmedel luktar så gott! När de är alldeles nya är de så hårda och luktar konstigt!
Det enda problemet är att jag nte riktigt vet hur tvättmaskinen funkar än...
Ska gå ner i tvättstugan sen och försöka lista ut hur det funkar...

Usch! Jag måste verkligen försöka bli lite mer huslig!!!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Klart man måste tvätta nya lakan, allra helst två gånger i 60 grader, de är ju fulla av vidriga kemikalier och konstig lukt! Att bara skölja tror jag inte räcker...

Anonym sa...

jag väntar me stor förväntan vad det är för kort kort du ska visa=)=) hopaps allt går bra på jobbet i kväll..
jag ska snart ställa mig vid spisen jag..
ja du nytvättade lakarn är väl de bästa som finns..
kram kram

Elin sa...

har du kontaktsvårigheter åsa!??? hihihihihihihi jag kunde inte låta bli;)