tisdag 11 november 2008

Trimkompaniet

Allt gick så bra idag! Maggan ser ut som vanligt faktiskt. Hon tog bara bort de tovor som fanns vid svansen vilket gör att Maggan numer har en "överkammning". Det syns knappt!
Hon var så duktig och var hjärtligt välkommen tillbaka dit! Hi, hi...

Tjejen som tog hand om Maggie var så himla bra!
Satt sig ner och hälsade på två rädda flickor i buren på golvet...
Hälsade och pratade mer med dom än med mig och Peter! Fast på ett bra sätt!:D

Vi hade Majsan med oss också, som sällskap och det tyckte hon var jättebra! Hon sa att det var bra att Maggan inte var ensam efterson de är så vana med varandra. Majsan fick tom följa med in och titta på! Det fick inte vi!! Jäkligt orättvist! Jag ville också titta! Men det fick jag inte... Peter och jag fick vänta utanför eftersom det är enklare då. Hon sa att om Maggan blir arg/orolig och ni står där bredvid, tror ni då att vill stanna kvar hos mig eller komma tillbaka till mamma och pappa? Ha, ha...

Nu var ju Maggie tack och lov så snäll och duktig så att hon var välkommen tillbaka!
Tjejen som klippte henne var så jäkla bra!!! Snäll, duktig, proffsig och snabb!
Jag kan rekommendera Trimkompaniet till varenda människa som har hund eller katt!

Maggie springer runt här och sträcker på sig och ser så mallig ut! ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

tack åsa! Du är för go =O) Du behöver inte känna att du lägger dig i, inte alls. tack för omtanken vännen Puss Puss