fredag 21 november 2008

Bildbevis...

Bildbevis på att det faktiskt händer något här hemma! Nu ska det bara tapetseras och alla lister ska målas vita, så är hela under våningen klar sen!!!
Ingen är gladare än jag!!

Jag är väldigt nöjd! Tycker det är fint när mattan liksom följer med hela vägen i köket!

Samma tanke här! Att det ska vara sammanlänkat. Synd bara att jag inte kunde få min portal här... Hade varit mycket bättre men det finns för mycket el i denna vägg för att kunna slå ut den... :(

Hade passat ypperligt att slå utväggen här! Men, men, här ska nu fondtapeten sitta istället! Den med runda ringar på...

Var tvungen att lägga ut denna bild bara för att den är så dålig! Ha, ha! Skulle knäppa på golvmattan och får med mig både penslar, min fötter och snöret till kameran! Duktig idiot! ;)

Lilla, lilla toaletten! Är inte mattan här söt så säg! Jag tycker den är sååå otroligt gullig! Med småstenar på! Ser lite ut som slaggsten! Har samma matta i tvättstuga/duschrum också! SÖÖT!

Tapeten fick vi hem igår och ska väl förhoppningsvis upp i helgen! Tror och hoppas att det blir bra! Spännande med svart badrumsinredning sen...

Mattan i närbild! Synd att det bara är en matta dock! Tänk om det hade varit på riktigt!

Måste knäppa kort på mina fina skylt som blev vandaliserad i sommras! Jag hade skrivit denna skylt och satt på myggdörren för att hantverkare, snickare, mattläggare, kakelsättare, rörmokare och annat löst folk skulle fatta vad som gällde! Mycket viktig och TYDLIG information tycker jag själv! För mina härliga snickare var det inte lika självklart och de skrev sin fråga med grön penna på min skylt... HAHAHAHAHAHAHA!!!

Att Peter gillar tuttar är inget nytt... Men att han skulle utrycka det genom att köpa rosa penslar till förmån för bröstcancerinsammlingen trodde jag inte om honom! Även om han alltid har sagt att han förstår varför just Oktober är "bröstmånad"...

"Jag fyller ju år i Oktober och jag älskar tuttar!"

Ja Peter, precis så enkelt är det nog... ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

är kanonfint redan nu å kommer bli kanon fint när det är färdigt=) måste få komma nästa gång jag är upp.. en riktig mys kväll=)

Anonym sa...

ha ha han är rolig din peter

Anonym sa...

ååå så fint det är!!! blev ju super med nya mattan!!! ska bli spännande å se hur det blir med fond-väggen i hallen!!