onsdag 5 november 2008

Indiana...


Peter och jag hade lite filmkväll igår! Jag fick hem senaste Indiana Jones igår! Redan igår! Kommer ju inte ut på DVD förrän idag egentligen... Jag beställde min för över en månad sedan tror jag. Kanske därför den kom redan igår, I don´t know...
Bra var den iaf! Riktigt bra men jag tycker nog att den spårade ur lite väl mycket på slutet... Originalen kommer alltid att vara bättre, så är det bara... Men den var spännande och rolig och specialeffekterna var snygga!
Men vad hade man väntat sig av självaste George Lucas?!

Ska jag sätta ett betyg så blir det: ÅÅÅÅÅ

Hade väldigt trevligt igår iaf! Jag som hade så svårt att bestämma middag igår klarade mig lindrigt undan tack vare Peter! Han hade, väldigt lägligt, fått en smörgåstårta på jobbet som fick bli kvällsmat! Sen mös vi med lite chips och ostbågar och kollade på filmen! Tände ljus lite överallt och bara tog det lungt!
Traditionsenligt låg Peter och halvsov i tresitssoffan och jag fick trängas med Maggan och Majsan i tvåsitsen... Men det var mysigt ändå!

2 kommentarer:

Elin sa...

vilken mysig kväll det låter som:)

Jag har nog inte sett nån av de där filmerna.... men snart börjar veckans höjdpunkt på 5.an!! Greys Anatomy *ler*

ha det så bra gummsan!!! *kramis*
hälsa bumby oxå!;(

Elin sa...

jag menade ;) inte ;(!!!!!!!!!

;);););););)