fredag 21 november 2008

Ladies night...

Ikväll ska jag till Johanna och bara ha det bra! Hört ryktas om kyckling! Sweet! ;)
Har alltid lika trevligt i Kila! Det är mysigt där! Finns mycket trevligt folk där! En av dem var förresten hos mig i fredags! HA! Väldigt trevligt! Jag bjöd på, öh, kyckling! ;) Kollade på SATC-filmen och snackade skit! Maggan fattade tycke för Elin på riktigt! Bildbevis nedan! Hon låg, jag vet inte hur länge med ena tassen i ett ordentligt grepp om Elins fot! Gulliga tjej! Kul att hon kan vara lite kärleksfull ibland! Hon vill helst vara ifred och gosar bara på sina egena villkor! Peter säger att hon är precis som jag! What?! ;)
Elin hade iaf bakat den godaste kladdkaka jag någonsin ätit! Helt ärligt alltså! Jag menar kladdkaka, mörk chokladtryffel och vispad grädde! Come on!!! Tack för den, underbara människa!






Tack och hej - Gulliga tjej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken söt kisse =) hade du skoj i går?? vi sålde bilen.. idag är timmy iväg å flyttar sin bror jag vill ju oxå hjälpa till men jag får sitta som ett fån i soffan en dag till=( kram kram

Anonym sa...

ååå vilken mys kisse hon är;) min lilla maggie mys!!! *hihi*
Ja, chokladkakan är sååå god:) nästa gång blir det sega chokladrutor som smälter i munnen *ler* tack för ev väldigt trevlig kväll!! hoppas du hade det trevlit i kila, men , vem har inte det? hihi *kramis*