fredag 14 november 2008

Sicko...

Förkyld igen med en jävla huvudvärk... Var hos doktorn igår och det ska bli spännande att se vad alla dessa blodprover visar...

Idag ska jag kurera mig genom att käka huvudvärkstabletter, dricka apelsinjuice och sova i min säng! Sen ska jag vänta på Elin som kommer på e.m för lite käk-och-film-kväll. Ska bli mysigt med lite lugn och ro och trevligt sällskap.

Så här ser mitt sängbord ut just nu... Det viktigaste...


Denna lilla apa ska göra mig sällskap idag...


Bjuder på lite bilder från sovrummet, som inte är klart än...
Lister, du vet... Och gardiner... ;) Tapeterna är jag iaf jättenöjd med!
Dom blev så fina tycker jag! Och de gamla dörrarna är det finaste i hela huset!




7 kommentarer:

Anonym sa...

kanon fint åsa.. hopaps ni får det skoj i kväll.. nu ska jag städa å tvåtta.. så slipper mna det i helgen.. krya på dig nu vännen.. kram kram

Anonym sa...

Måste börja med att säga, guud vad snyggt ni har det hemma, är så avundsjuk så vet inte vart jag ska ta vägen. vill också ha hus som jag kan inreda lika snyggt som dig:)

sen vill jag ju TACKA dig också för alla fina ord om lillskruttan min, kul att du säger att hon är lik mig också:) men jag är också jätte dålig på att se sånt där:)

Läste att du var sjuk också, krya på dig, hoppas du blir bättre snart.

o ja självklart får du länka, o om jag visste hur man gör skulle jag länka din också, men ska kollla upp det ihelgen, om jag också får länka alltså?
kram Sanna

Elin sa...

ni har det så fint:) tackf ör en väldigt trevlig kväll!! måste göras om! *kramis*

Anonym sa...

Men duu, kan bara lägga ut en bild i varje inlägg på bloggen, väldigt irriterande! men annars kan du regga dej på bilddagboken.se så söker du på thessthess, så kan du kolla på massa kort där vettja :)
pusselipuss

Anonym sa...

Hej!
Ja det var längesen nu jag tog mig tid att skriva i bloggen. Tänker varje kväll att jag borde uppdatera men så kommer det något i mellan :( Hur är det med dig?
Jag ska försöka bättra mig :)
Kramar

Elin sa...

saknar din blogg! kom igen nu:) jag vill gooosa med maggi mys!!! hihi, min kompis:) jag kan gosa lite med majsan oxå;) allt bra annars? bättre i förkylningen?

Johanna sa...

Hallå där! Inga ändrade planer för morgondagen hoppas jag? Tänkte bara höra hur vi ska lägga upp kvällen, mat och sånt, du kan väl ringa eller hojta te på msn så kan vi planera lite?