fredag 7 november 2008

Lite lugn och ro, tack!

Nu har jag avslutat en dryg och stressig arbetsvecka!
Både fysiskt och psykiskt, både på jobbet och hemma!
Mest hemma faktiskt. Finns hundra miljoner saker att fixa med här hemma och det blir ALDRIG färdigt! Suck...

Där av de påstådda kontaktsvårigheterna... ;)

Det var länge sedan jag kände att det verkligen, verkligen, verkligen
ska bli skönt att få vara ledig!!!

Har ännu inte fått någon usb-sladd! Fast jag blev lovad på sak-tv... Hmmm...
Hoppas Peter kan hämta den idag. Han skulle få ett sms när den kommit sa de...

På tal om sms! Både Peter och min lillebror har skickat sms till mig som jag aldrig fått!!! Vet inte om det är något fel på min telefon eller vad... Pappa säger att han ring till mig men jag har inga missade samtal heller... Kanske dags för en ny...

Tjing!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja visst är den fin:)
min älskade bästa vän som gjort den.
klart du får ta bilderna:)
a, han är ju typ världens sötaste.
:)
puss<3

Elin sa...

jag menade ju inte såna kontaktsvårigheter! jag syftade på usb kontakten som du vänar då;) jag har värsta skvallret åsa!!! vi måste höras!!!!! *kramis*