onsdag 12 november 2008

Husarrest...

Nu får jag inte gå ner på två timmar!!! De har precis börjat spackla och det tar två timmar att torka... Men jag skyndade mig ner och rev åt mig en flaska cola, en ny dosa snus och en banan! Ha, ha... Är det panik så är det! Kul att se förändringen iaf! Händer mycket på en och en halv timme... Synd att man inte är lite händig själv! Men det är nog lugnast att lämna det till proffs... Tänk att göra ett badrum själv och ett halvår efter får du vattenläcka... Kan inte vara kul!
Lägger upp lite bilder jag tog för en kvart sedan! Imorgon får ni se det färdiga resultatet! Spännande...

Lilla toaletten...

"Anna´s rum"

Hallen...


Nu sitter jag här och försöker räkna ut om jag skulle överleva ett hopp ner från balkongen... Jag tror det, så när som på en stukad fot kanske... ;)
Nu har de precis åkt och lämnat mig här alldeles ensam och fast på övervåningen...
DET ÄR KUL MED RENOVERING!!!!! Eller?

Tur för mig att jag inte har någonting inbokat idag...

Tjing!

P.S. Ha, ha, ha... Jag har glömt hemtelefonen nere!! Och nu ringer det för fullt... ;)

0 kommentarer: