tisdag 2 december 2008

Jag ska måla hela världen...

Eller ja, listerna i hallen iaf... ;)

Tänkte efter en äckligt stressig vecka utnyttja min lediga dag till att måla!
Lagom jobbigt... Ska bara leta på min bästa kompis, maskeringstejpen först!
Skitbra tejp med en tunn plastfilm som man kan vika ut, så att man inte spiller på golvet! Det ska jag göra nu tror jag!

Sen ska jag börja kolla efter en ny säng till mig och Peter! Peter som har så väldigt ont i ryggen måste ju ha en ordentlig säng! Stackars... Tror inte att vår gamla IKEA-säng duger åt hans stackars, trasiga rygg... :´(
Har räknat ut allt förstår ni... Jag som bonddotter får tillbaka på skatten nu i december och tänker köpa en ny säng för dessa pengar! Att jag får tillbaka på skatten nu har Peter säkert glömt och kommer att flippa ur när jag gått och köpt en säng! Han kommer att börja tjata om att jag inte kan hålla i pengar, slösar för mycket och att jag är oekonomisk och allmänt omogen! Då kommer jag bara lugnt och fint berätta hur det ligger till och då kommer han tycka att jag har handlat moget och smart iaf en gång i mitt liv! Haha!



Nej, nu ska jag ner och maska! Tejpa alltså! ;)
Tänkte låta kameran följa med! Misstänker att det kommer bli en otrolig skillnad!

2 kommentarer:

Elin sa...

låter som en väldigt fin överraskning!! lagom till jul:)

Du, jobbar du på fredag em? jag ska klippa mig 14.30 och funderade lite på att gå på stan en sväng efteråt.....skulle vara kul med sällskap.... om du kan och vill? *kramis*

Anonym sa...

det blir en fin julklapp till peter det=) hoppas det går bra me listerna och jag väntar ju förstås på bildbevis=)

Timmy får oxå tillbaka på skatten nu..får se om man kan få nå fint eller om allt ska läggas på en ny rally cross bil...

kram kram