måndag 15 december 2008

Passat...

Idag ska vi hämta min nya bil och jag är lite nervös faktiskt! Svärfar och jag ska åka in och hämta det i eftermiddag... Är inte den färdig så får jag en lånebil och jag hatar lånebilar! Hoppas, hoppas, hoppas att jag slipper...

För den som är intresserad så är det en svart Passat TDI av 2008 års modell, ganska tråkig men en bra pendlarbil. Peter tycker att det är skitsnygg men det vet jag inte om jag kan hålla med om... Det är ju fortfarande bara en svart Passat i mina ögon. Extrautrustning och fälgar är inget jag har öga för... ;)

Ska från och med nu inte klaga när Peter inte ser att jag har klippt mig eller bytt gardiner... Han ser bara ett fönster och inte det runt omkring! Jag i min tur, jag ser bara en svart Passat... ;)

Det ska faktiskt bli kul med en ny bil! Känns skönt med en ordentlig bil. Lite vuxenpoäng även där, med ännu en kombibil... ;)

1 kommentarer:

Elin sa...

aaaaaah, en turbo disel!!!! niiiice:) den vill jag åka i:) hoppas vi kan ses snart!!!! *kram*