tisdag 2 december 2008

Hallen...

Sneakpeek från lilla toaletten! Inte riktigt färdigt än... Kolla Maggans reflektion i skåpdörren! ;)

Vitt!

Efter!

Före!




Nästa projekt är att göra något åt denna trappa! Har några idéer som skulle funka...


Tänk vad lite vit färg kan göra...


Måste säga att det är farligt självbelåtande att göra någonting själv! ;)
Nu kan jag knappt vänta tills imorgon så att jag kan fortsätta!
Peter köpte nya penslar til mig idag eftersom snickarna har "gömt" mina penslar! Jag hittar dom inte någonstans! Så idag har jag målat med en liten, liten, rosa pensel...

Peters föräldrar kom hit ikväll och fikade och Janne fixade lite med vattenkranen på toaletten. Det hela resulterade i att jag bara hann se sista kvarten av Ugly Betty men Desperate Housewives hann jag se och käka glass hann jag också med! ;) Sånt tar man sig tid med... ;) Nu är det CSI Miami sen blir det sängen!

På tal om sängar så hann jag inte kolla på några idag men jag ska snoka runt imorgon!

Puss, Kram och Godnatt!

1 kommentarer:

Anonym sa...

det blev ju kanon fint.. vit gör mycket.. när jag är färdig me toan nere vill jag måla taket.. är trä tak.. blir ju störa om jag målar det vit.. hoppas allt går bra me målningen idag.. kram