tisdag 30 december 2008

Näst sista...

God jul och gott nytt år! Var ett tag sedan som jag var in här och skrev några rader! Har haft en kanon jul iaf! Julafton blev så himla lyckad att jag vill göra det igen och igen och igen! Jag är annars tjejen som bara går och längtar tills skiten är över men i år var det tvärtom! Jag ville aldrig att det skulle ta slut! Tyvärr gjorde det det ganska tidigt iaf... Alla hade sina anledningar till att åka hem tidigt och det är väl som det är... Men fick jag bestämma så skulle alla ha stannat kvar mycket längre för jag hade sååå trevligt!

Juldagen var riktigt slapp! Men jag började känna mig förkyld! Attans!
Peter och Dan gick på hotellet och jag fick agera fyllechaffis...
Dum och dummare, full och fullare... Men de verkade ha haft riktigt kul!

Annandagen hade grabbarna bakfylledag i soffan tillsammans med mig som var sjuk.
Kollade på film och hade det riktigt mysigt faktiskt! Dan skulle precis till att åka hem när telefonen ringde. Det var min storebror som ringde och frågade om vi ville komma och käka och titta på hans nya lägenhet! Och det är klart, han ringer och har lagat älggryta och vill att vi ska komma... Men det tog emot ska jag erkänna! Big time! Vi tog två Alvedon var och åkte in till Uppsala och käka den godaste gryta jag ätit på flera år! Sjöng lite Sing Star och hade det trevligt. Jag som aldrig sjungit Sing Star förut stod emot så länge jag kunde! Tycker det är gräsligt pinsamt det där!!! Men efter att de tjatat så till den milda grad att jag inte orkade höra på de längre, spöade jag de en efter en! HAHAHA! Jag var helt ärligt skitgrym på Sing Star! Jag blev lika förvånad som alla andra... Det verkar som att år av körsång har satt sina spår! HA!

Nu är jag äntligen frisk och ska jobba nyårsaftons kvällen. Men det känns helt okej faktiskt! Ska bli riktigt kul att jobba igen! Känns som att det var länge sedan...

2 kommentarer:

Elin sa...

hej gummsan!!!
Låter som du haft en kanon jul!! vad kul att allt blev lyckat!!! tråååkigt att du ska jobba imorgon och på torsdag! (vet att du ska jobba på to för jag träffade peter på återbrulet idag och han talade om det:) annars hade ni kunnat kommit på fest!!!!!!! skulle vara kul att ses nånting efter nyår!!! om du kan/vill/orkar så får vi bestämma nån dag! verkrar vara så, att om vi ska lyckas ses så måste vi bestämma datum!! *s* längtar efter dig vännen!!! *puss och kram*

Anonym sa...

Gott Nytt år på dej!
Får se till och träffas nästa år så du får träffa min lilla tjej och snacka en massa skit!
jobba lugnt.//kram frida