tisdag 9 december 2008

Bedtime!

Nu måste jag sätta igång med min städning! I morgon är det nämligen mycket som ska göras! Då kommer mäklaren och värderar om huset som är färdigrenoverat nu OCH folk från Kungsängen med vår nya säng! I helgen fick vi åka till Västerås och välja ut en ny säng som vi ska få i julklapp av mina väldigt snälla och generösa svärföräldrar!
Tusen tack för det! Så fin och välbehövlig julklapp!! Tusen tack!!

Hatar att gå så där och välja ut saker jag inte ska betala själv! Känns så jävla girigt och snålt... "Mohahaha! Den där är dyrast, den vill jag ha!" "Gratis är gott!!" Hatar sånt!

Avskyr verkligen snåla och otacksamma människor! Det är nog den värsta egenskapen en människa kan ha om du frågar mig! Säger som min lillebror, så länge jag har två kronor, så kan jag ge bort en!

Men skit i det nu! I kväll måste vi alltså montera ner den gamla sängstommen och sova på golvet i natt! Frågan är vad man ska göra av allting... Kasta ut från balkongen känns som det bästa... ;)

0 kommentarer: